- Platforma zakupowa
- Transmisja obrad
- Aktualności
- Komunikaty i ogłoszenia
- Inwestycje
- Współfinansowane projekty
- Jednostki organizacyjne
- Gospodarka nieruchomościami
- Gospodarka odpadami
- Podatki
- Dla przedsiębiorcy
- Edukacja ›
- TRANSPORT PUBLICZNY
- Ochotnicze Straże Pożarne ›
-
Organizacje pozarządowe
›
- Stowarzyszenie "Razem"
- Stowarzyszenie "Przyjazne Spychowo"
- Stowarzyszenie "Kolonia nad Szkwą"
- Warmińsko-Mazurskie Centrum Wspierania Inicjatyw Lokalnych i Promocji Regionu
- Stowarzyszenie "Mija"
- Fundacja na Rzecz Wspierania Rozwoju Kreatywności oraz Rozwoju Twórczości Dzieci, Młodzieży i Dorosłych Kreolia - Kraina Kreatywności
- Stowarzyszenie "Wspierajmy się"
- Koło Gospodyń Wiejskich "Kobieca moc w Białym Gruncie"
- Koło Gospodyń Wiejskich "Świętajnianki"
- Koło Gospodyń Wiejskich w Jerutach Bombowe Babeczki
- Koło Gospodyń Wiejskich " Złote Jabłuszka" w Jerutkach
- Turystyka i rekreacja ›
- Zwierzęta do adopcji
- Galeria zdjęć
- Galeria filmowa
- Zarządzenia, Polecenia i Komunikaty wydane w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19
-
Profilaktyka uzależnień
›
- Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - przydatne publikacje
- Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Świętajno na rok 2022
- GMINNY PROGRAM PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII DLA GMINY ŚWIĘTAJNO NA LATA 2022-2025
- Gminny Zespół Interdyscyplinarny
- Procedura Niebieska Karta
- Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Świętajnie
- Gminy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i Ochrony Ofiar
- Nasze zdrowie
- Kącik socjoterapeutyczny
- Warsztaty dla rodziców
- Publikacje dla rodziców
- Realizowane w Gminie programy
- Iskierka
- Temat miesiąca
- Pomoc, porady
- Filmoteka gminna
- Konferencje i Webinaria
- Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
- Uzależnienie behawioralne
- Uzależnienia od środków psychoaktywnych
- Problemy dzieci i młodzieży, jak pomóc
- Przemoc w rodzinie
- PROJEKTY DOFINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA LUB FUNDUSZY CELOWYCH
- Czyste Powietrze
Aktualności
Spotkanie informacyjne w sprawie Programu Czyste Powietrze
- 08-03-2019
- drukuj
Punkt Potwierdzenia Profilu Zaufanego
- 06-03-2019
- drukuj
W związku z realizacją projektu pn. "E-usługi publiczne w Urzędzie Gminy Świętajno" został otwarty Punkt Potwierdzenia Profilu Zaufanego.
Profil Zaufany - podobnie jak kwalifikowany podpis elektroniczny, jest metodą powierdzania tożsamości przy korzystaniu z e-usług oferowanych przez urząd. Dodatkowo umożliwia on dostęp do części informacji zawartych na Portalu Interesanta. Założenie Profilu jest bezpłatne, zajmuje tylko kilka minut i wymaga jednorazowego potwierdzenia w urzędzie. Posiadając Profil zaufany można korzystać z e-usług.
Wnioskodawca, który posiada konto ePuap, Profil Zaufany, lub kwalifikowany podpis elektroniczny może przystąpić do złożenia wybranego dokumentu w urzędzie.
Wnioskodawca, który posiada konto ePuap, Profil Zaufany, lub kwalifikowany podpis elektroniczny może przystąpić do złożenia wybranego dokumentu w urzędzie.
E-usługi i formularze, z których można korzystać w naszym urzędzie:
- wymiar podatku od nieruchomości - osoby fizyczne
- wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
- deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
- podatek od nieruchomości - osoby prawne
- wymiar podatku rolnego - osoby fizyczne
- podatek rolny - osoby prawne
- wymiar podatku leśnego - osoby fizyczne
- podatek leśny - osoby prawne
- podatek od środków transportu - osoby fizyczne i prawne
- wniosek o wydanie zaświadczenia o wielkości gospodarstwa rolnego
- wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
- wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy / o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Więcej informacji na temat e-usług, zakładania Profilu zaufanego oraz platformy ePuap mogą państwo uzyskać w naszym urzędzie oraz na stronie www.epuap.gov.pl.
Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie zaprasza na XIII TARGI PRACY
- 20-02-2019
- drukuj
Ankieta monitorująca LGD "Brama Mazurskiej Krainy"
- 04-02-2019
- Autor: Wojciech Lenkiewicz
- drukuj
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Brama Mazurskiej Krainy" zwraca się z prośbą o wypełnieni ankiety monitorującej.
Poniższa ankieta skierowana jest do wszystkich mieszkańców obszaru objętego strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego PROW na lata 2014-2020. Wypełnienie ankiety, pozwoli na zbadanie poziomu państwa satysfakcji pod kątem działań podejmowanych przez Lokalną Grupę Działania, jak również realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju.
Rekrutacja do przedszkoli i szkół podstawowych na rok szkolny 2019/2020
- 23-01-2019
- drukuj
WÓJT GMINY ŚWIĘTAJNO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
- 08-01-2019
- drukuj
Or 2110. 2.2018
WÓJT GMINY ŚWIĘTAJNO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
do spraw obsługi informatycznej
w Urzędzie Gminy Świętajno
1. Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
· wykształcenie minimum średnie – informatyczne,
· dobra znajomość programów komputerowych i systemów operacyjnych,
· dobra znajomość zasad administrowania serwerami oraz sieciami opartymi na serwerach
· umiejętność tworzenia stron internetowych,
· umiejętności zapewniające obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy stanowisk wyposażonych w komputery,
· znajomość zasad zabezpieczania infrastruktury informatycznej i baz danych,
· znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: ustawa o informatyzacji podmiotów pełniących funkcje publiczne, ustawa o ochronie danych osobowych, RODO, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,
· uczciwość, nieposzlakowana opinia, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
· dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do ciągłej pracy przy komputerze oraz pracy w terenie.
2. Wymagania dodatkowe:
· preferowane wykształcenie wyższe,
· preferowane doświadczenie w pracy na stanowisku urzędniczym w administracji publicznej, w tym doświadczenie w pracy w zakresie informatyki,
· dobra znajomość problematyki samorządu gminnego oraz gminy Świętajno,
· preferowana znajomość programów informatycznych stosowanych w administracji publicznej, w tym dot. elektronicznego obiegu dokumentów,
· prawidłowe posługiwanie się językiem polskim,
· umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
· komunikatywność interpersonalna,
· umiejętność dobrej samoorganizacji i pracy w zespole,
· prawo jazdy kat.B,
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Nadzór nad zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w urzędzie,
w tym:
a) zapewnienie stałej sprawności działania i prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego rzędu, oprogramowania i sprzętu,
b) sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,
c) koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych.
a) zapewnienie stałej sprawności działania i prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego rzędu, oprogramowania i sprzętu,
b) sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,
c) koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych.
2. Pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych.
3. Nadzór oraz zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych, w tym:
a) zabezpieczenie danych przetwarzanych w systemach informatycznych wykorzystywanych w urzędzie,
b) odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemów informatycznych,
4. Nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej urzędu, w tym:
a) rozwój systemu informatycznego (sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu),
b) monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowania nowych rozwiązań z tej dziedziny w urzędzie,
c) udział w planowaniu i opracowywaniu kierunków rozwoju systemu informatycznego urzędu,
d) nadzór nad przygotowaniem oraz funkcjonowaniem projektów informatycznych, dotyczących infrastruktury teleinformatycznej urzędu,
e) nadzór nad umowami w zakresie działań informatycznych prowadzonymi przez Urząd oraz umowami dostępu do sieci Internet urządzeń posiadanej przez urząd infrastruktury,
f) inicjowanie i nadzorowanie wprowadzania nowych technologii informatycznych,
a) zabezpieczenie danych przetwarzanych w systemach informatycznych wykorzystywanych w urzędzie,
b) odpowiedzialność za bezpieczeństwo systemów informatycznych,
4. Nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej urzędu, w tym:
a) rozwój systemu informatycznego (sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu),
b) monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowania nowych rozwiązań z tej dziedziny w urzędzie,
c) udział w planowaniu i opracowywaniu kierunków rozwoju systemu informatycznego urzędu,
d) nadzór nad przygotowaniem oraz funkcjonowaniem projektów informatycznych, dotyczących infrastruktury teleinformatycznej urzędu,
e) nadzór nad umowami w zakresie działań informatycznych prowadzonymi przez Urząd oraz umowami dostępu do sieci Internet urządzeń posiadanej przez urząd infrastruktury,
f) inicjowanie i nadzorowanie wprowadzania nowych technologii informatycznych,
g) planowanie i analiza zaspokajania potrzeb na infrastrukturę informatyczną użytkownika końcowego,
h) przygotowanie i koordynacja wprowadzania nowych rozwiązań teleinformatycznych, z zachowaniem zasad ciągłości i kompatybilności w obrębie całego systemu,
i) działanie z zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych, związanych z zagadnieniami informatycznymi,
i) działanie z zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych, związanych z zagadnieniami informatycznymi,
5. Wdrażanie, koordynacja działań i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów w urzędzie i administrowanie systemem e-usługi mieszkańca.
6. Dokonywanie instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, napraw bieżących oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego, stosowanego w urzędzie, w tym prowadzenie spraw związanych z naprawami, przeglądami, konserwacją urządzeń biurowych, istniejącego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, zakupem nowego sprzętu, oprogramowania,akcesoriów, itp.
6. Dokonywanie instalacji oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania, napraw bieżących oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego, stosowanego w urzędzie, w tym prowadzenie spraw związanych z naprawami, przeglądami, konserwacją urządzeń biurowych, istniejącego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, zakupem nowego sprzętu, oprogramowania,akcesoriów, itp.
7. Obsługa i utrzymanie ciągłości pracy, aktualizacja stron internetowych gminy oraz BIP, w tym zapewnienie spełnienia określonych odrębnymi przepisami warunków dostępności dla osób niepełnosprawnych.
8. Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem systemów informatycznych i ich użytkowaniem.
9. Sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i zabezpieczeniem danych gromadzonych w urzędzie, przed utratą i dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.).
8. Sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem systemów informatycznych i ich użytkowaniem.
9. Sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i zabezpieczeniem danych gromadzonych w urzędzie, przed utratą i dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.).
10. Pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi sprzętu komputerowego i posługiwania się narzędziami informatycznymi,
11. Realizacja i koordynacja działań wynikających z obowiązków związanych z wyposażeniem i zabezpieczeniem teleinformatycznym urzędu, określonych w obowiązujących przepisach, w szczególności – w ramach Krajowych Ram Intreroperacyjności oraz RODO.
4. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w Urzędzie Gminy Świętajno, piętro budynku. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko związane z pracą przy komputerze (ponad 4 godziny dziennie), obsługą interesanta.
Budynek nie dysponuje urządzeniami ułatwiającymi pracę osobom niepełnosprawnym.
5. Planowany termin rozpoczęcia zatrudnienia – luty/marzec 2019 r.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys /CV/ z określeniem przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej,
b/ list motywacyjny,
c/ dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie dot. odbytych studiów, świadectwo ukończenia szkoły, świadectwo maturalne /,
d/ kwestionariusz osobowy,
e/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne, posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych (sporządzone nie wcześniej niż 15.12.2018 r.),
f/ kserokopie świadectw pracy, w przypadkach wcześniejszego zatrudnienia kandydata,
g/ zaświadczenie lekarskie (wystarczy od lekarza pierwszego kontaktu/lekarza rodzinnego) o stanie zdrowia (wystawione nie wcześniej niż 15.12.2018 r.),
h/ inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
i/ dokument potwierdzający niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.
8. Informacje dodatkowe:
Nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o zasady określone w Zarządzeniu Wójta Or 0050.3.2013 z dnia 9.01.2013r., w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Świętajno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, z dopiskiem: nabór , w terminie do dnia 21.01.2019 r., do godziny 12oo .
Wszystkie dokumenty składane przez kandydata winny być opatrzone właściwym podpisem.
Dokumenty wskazane w pkt. 7a, 7b, 7d,7e – należy przedstawić w oryginale. Dokumenty wskazane w pkt.7c, 7g, 7h , 7i - mogą być przedstawione w formie oryginału lub skanu, kserokopii – poświadczonych za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej podanym terminie, jak również dokumenty nie podpisane, nieczytelne, uszkodzone, itp. - nie będą rozpatrywane.
Informacje w sprawie naboru będą umieszczone na stronie internetowej Gminy Świętajno w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.swietajno-ug.wwm.pl/ w zakładce „menu przedmiotowe – ogłoszenia – praca” oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Informacje o miejscu i terminie przeprowadzenia kwalifikacji kandydatów po spełnieniu wymogów formalnych mogą być przekazywane drogą telefoniczną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV – powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie aktualnymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, RODO oraz ustawy o pracownikach samorządowych”.
Dodatkowe informacje zawarte w składanych dokumentach (w szczególności dane kontaktowe – nr telefonu, adres poczty elektronicznej, itp.) – podawane są przez kandydata za zasadzie dobrowolności.
Świętajno, 31 grudnia 2018 r.
Wójt Gminy Świętajno
Alicja Kołakowska
U W A G A
ZMIANA TERMINU ZGŁOSZEŃ
ZMIANA TERMINU ZGŁOSZEŃ
Przedłuża się termin zgłoszeń do 11 lutego 2019 r. do godz. 1500
Przyjazny klimat dla NGO w gminie Świętajno
- 17-12-2018
- drukuj
Odbiór odpadów komunalnych 12.11.2018
- 16-11-2018
- drukuj
W związku z ustanowieniem Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczpospolitej Polskiej, Zakład Gospodarki Komunalnej w Świętajnie Spółka z ograniczona odpowiedzialnością informuje, że dnia 12.11.2018 r. odbiór odpadów komunalnych zebranych selektywnie w msc. Spychowo, Spychówek, Połom, Kierwik, Koczek, Bystrz odbędzie się w tym dniu zgodnie z harmonogramem.
Ranking finansowy samorządu terytorialnego w Polsce 2016
- 16-11-2018
- drukuj
Kwestia zwiększeń na wydatki bieżące
- 16-11-2018
- drukuj